Moooorning

Så jävla gött de är med lång sovmorgon. Ligger hemma hos Marcus och pluggar körkortsteori, men tog mig en paus nu. Har varit uppe ngn timme. Ätit en lång frulle och dragit mig i sängen. Fint som fan asså! =) Börjar 13.10 och ska möta upp Jessi innan och sen ner till skolan. Efter skolan ska mamma och jag in till stan och köra. Är så jävla nervös. SNART skriver jag och SNART kör jag. Säger inte när. Mina närmsta vet. Ni andra lät märka ;) Skulle tränat idag, måste fan komma igång nu snart. Men har inte riktigt tid just nu, är så mycke med körkortet.
Nu ska ja plugga vidare innan jag ska göra iordning mig! Puss på er :)
såhär snygg är jag i Marcus säng just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0