Spadag!

Sitter på altanen och bara väntar på att det ska bli regn och kanske till och med åska, är svin kvavt ju. Har varit ute och sprungit och sen haft lite hemma spa. Duschat och haft peeling, rakat benen, smörjt in mig, haft hår inpackning osv. Så nu känner jag mig sådär skönt ren. Ska försöka ha såna hemma spa dagar en gång i veckan sen när skolan drar igång, för de är ju så sköönt! Är hundvakt just nu till Olle, men ska strax gå in med honom till min farmor och farfar för ja tror ändå de kommer hem snart. Sen ska ja ta ett fotbad också och hälla upp lite godis och sen spela the sims en stund, neard. Marcus kommer senare också, så himla fint!! För sen kommer inte vi ses på hundra år, han åker imorgon :(

Men nu ska jag springa in med Olle sen fixa fotbadet (y) SKÖNT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0