Tiiisdaaaaag 17 augusti

Har lyckats bli smittad av Marcus och hans jävla förkylning. Dock förväntade jag mig knappt ngt annat. Så har tjocka luftrör och en igen täppt näsa, NICE! Hoppas de blir lite bättre till imorgon kväll så att jag kan vara med och träna lite fotboll iaf. Idag har jag jobbat 11-15 typ. Var typ inget folk idag på lunchen så inte alls mycke att göra. Sen precis lagom när jag skulle hem blev de ös regn och åska. Jag som åkte på min moped (vet as pinsamt) plus att jag är åsk rädd som ett as. Så när jag kommit halvvägs fick jag panik och mamma fick ringa upp mig så fick hon prata lugnande med mig under hela vägen hem samtidigt som jag åkte ;) haha! Imorgon ska jag vara ledig och de ska bli skönt. Ska njuuuuuta.

Marcus är fortfarande här så ska va med honom ikväll. Men innan ja ägnar hundra procent med tid åt honom ska ja göra en repetitions fas på internet till körkorts teorin. De drar fan ihop sig nu. Woooah, nervöst. Höööörs!


gammaaaal bild från 06/07 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0