Torsdag 12 augusti

Halllååååå bloggen!

Kom hem för en liten stund sen. Så just nu ligger jag i min säng och tar det lugnt, SKÖNT! Igår blev det en full späckad dag. Hade körlektion, åkte ut till tornby och köpte kamera med Marcus, blev sen till fotbolls träningen för bussarna körde ihop sig, träna fotboll (SÅ JÄVLA KUUUL) , åkte hem och duschade snabbt som fan, åkte till pappa och dom som var och fiskade kräftor och slängde i mig mat där och till sist åkte jag ner till Åtvid för fest hos Linus! Och det blev en rätt galen kväll, men det är väl så de ska vara ;) Marcus och jag orkade inte gå hem till honom inatt så vi sov kvar hos Linus. Drog och köpte frukost vid halv ett tiden och sen gick vi hem och åt den hos Maakie. Jävligt gott var det hur som helst.

Idag ska jag inte göra någonting alls, bara ta det lugnt! Imorgon överväger jag om jag ska festa eller dra ner till stugan med mamma och kanske kolla om Ida har lust att hänka. Ska fortsätta överväga det till imorgon. Kaggebo låter lockande.....sista gången för iår liksom. Vi hörs nog senare!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0