TRÖTT

Ligger i sängen heeeelt jäkla slutkörd. Fan vad trött man blir nu när skolan dragit igång. Är liksom inte van. Igår var jag helt död när jag skulle sova. Idag lika så. Har legat och gjort ett test på internet, och mina ögon bara föll igen flera ggr, haha! Har iaf fått godkänt 2 grr i rad nu, feels great!

Ska ta mig en power nap och sen ska ja dra ut till bussen och åka ner till Marcus =) Ska sova där. Har sovmorgon imorgon, sen vid ett ska ja in till stan och köra en lektion. Hoppas de går bra nu, inte långt kvar!! Hörs!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 09:19:04
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0