15 december Ao nang

Ska halla mig lite kortfattad idag tankte jag! Ska upp och lira kort med de andra strax...
Idag drog vi ut till paradiset igen, dock inte Poda denna gang. Utan testade pa lite nytt.
Tanken var Raily, men vi andrade oss och akte en hel dags tur ute pa vattnet.
Det vart Hong island, sinnesjukt fint! Fattar inte att jag ar har...
Efter de akte vi till en lagun pa den on med som va skiiit cool! Sjostjarnor i vattnet med!
Sen akte vi till en mysig lite o som hette Paradise island. Tycker alla oar har ar Paradise islands!
Men denna hette iaf sa och den va skit fin med! Liten med helt turkost vatten och ah, stort fint!
Sen fick vi aka till ett fjarde stopp som var sinnesjukt fint med! Nu kommer ja inte ihag vad den hette.
Dry island eller ngt tror ja. Var ocksa en liten gullig underbar o. Dock stannade vi inte dar.
Jag tog bara lite kort en akte vi hem for vi va sa jakla hungriga!

Ikvall har vi tagit de lugnt! Inte shoppat sa mycke, men gatt en svang och sa dar.
Nu ska jag springa upp pa rummet. Imorgon vet ja inte vad vi ska gora..
MEN PA FREDAG SKA VI RIDA ELEFANT!!! SA JAVLA GRYMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0