17 december Ao nang

Ska forsoka halla mig ganska kortfattad....for vi ska nog snart ge oss ut och ata och sa tror jag!
Igar orkade ja inte skriva, men vi var pa Krabis tva shoppings center och sadar..hande inte sa mycke.
Idag dar emot har vi hunnit med massa, ar helt slut. Halv nio blev vi upphamtade har pa hotellet.
Vi akte en bra bit och sen kom vi fram till ett tempel och lite. Kollade dar och gick nagra trappor upp
en bra bit och hamnade i djungeln, kollade pa ett stort 1000 ar gammalt trad och pa en grotta.
Sen fick vi gora de som vi vantat pa hela tiden, RIDA ELEFANT! Skit kuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Verkligen en upplevelse, sa coolt och elefanterna var sa snalla! Efter de akte vi till Hot spring som
ar ett vattenfall som har skit varmt vatten som man far bada i, as haftigt och skont!
Sen akte vi vidare till Emereld pool som ja har for mig den hette. En naturlig utomhus pool mitt ute
i djungeln med skit klart vatten. Nar vi varit dar ett tag och borjat ga tillbaka till taxin, som var en bit
sa borjade det aska och kom varsta monsun regnet! Jag som hatar aska va inte sa katig. Men regnet
var coolt. nar vi kom fram va vi GENOM BLOTA!

Nu har vi 5 dagar kvar har och dom ska vi bara sola pa och ha det skont! Imorgon tror ja de blir Raily beach.
Jag hoppas det!! Nu ska ja dra, vi hors!!

Kommentarer
Postat av: MLI

tänk på att inte ta fel strand när ni ska till Railay, det finns nämligen flera! phranang ska ni till :)<3

2010-12-20 @ 22:34:50
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0