Day three

Mina föräldrar.

Min mamma heter Carin, men hon kallas Kajsa.
Vet inte hur de kommer sig, men nästan alla utom
mormor, morfar och hennes syster säger Kajsa.
Mamma är en sport nörd som äääääälskar att röra
på sig och leva hälsosamt. Hon åker skidor, hon cyklar,
hon är ute och går och springer, hon simmar och hon
är gympa ledare. På sommaren brukar hon till och med
cykla till jobbet ibland som ligger i Linköping. Galen!
Men hon är världens finaste mamma! 
Hon har alltd ställt upp på mig och Fredrik.
Hon har alltid funnits där och alltid brytt sig.
Även om man under vissa perioder tyckt hon varit jobbig.
Mamma är envis och säger och gör de hon tycker.
Ibland nästan lite pinsam. Men tyckte mera så förr.
Nu tycker ja mer det är kul! 
Älskar dig mamma! ♥
Min pappa heter Jonas.
Även han har alltid funnit vid min och Fredriks sida och ställt upp.
Gjort så vi fått en trygg barndom.
Pappa är ofta mera chillad än mamma när vi ska på fest eller så.
Han har själv öst en del när han var yngre, så han förstår de bättre.
Mamma har alltid varit sport neard och alltid satsat på idrotten ist
för att gå ut och festa. Även om hon också partat en del.
Pappa är rolig och skämtar ofta. 
Väldigt social och känner halva Åtvid.
Jämt när vi får skolkatalogen vill han låna den och titta.
Sen sittar han såhär:
"Hmm....Gustavsson....det är nog hans dotter"
"Och Lindström, det är hennes son"
Ah ni fattar. Knäpp-jök ibland.
Älskar dig pappa! ♥

Kommentarer
Postat av: Tojja

hahaha, pappa är EXAKT likadan när vi får skolkatalogen! Ska och berätta exakt vems unge som tillhör vilken släkt, familj osv.. :)

2010-12-28 @ 23:03:49
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0