Day two

Min första kärlek

Min första kärlek var MP, det kan jag inte förneka.
Tror det var när jag gick i 6:an, slutet av 6:an som jag
började fatta tycke för honom på riktigt. En dag när
vi varit och hälsat på i vår nya klass på Allé.
Sen gick allt fort. Den sommaren var jag jämt på
min lillebrors träningar bara för att jag visste att
MP också alltid kom ner dit. Så vi lira fotboll med varandra,
snacka och lärde känna varandra. Sen på hösten i 7:an blev
han tsm med Michelle min då varande bästa kompis.
Jag accepterade det ganska bra, gillade att vi tre va
med varandra mycket. Va med varandra nästan varje helg.
Sen runt jul vart MP kär i mig och han dissa Michelle.
Allt blev fuckat i Michelle och min relation. Inte så konstigt...
Men man var ju en fjortis, haha! MP och jag blev iaf tsm ist.
Jag var jätte kär i honom. Det ända vi gjorde när vi var
va att ligga och kolla på massa filmer och hångla...låter kul va?

Kan ju dock inte säga att det var så överdrivet seriöst.
Jag var 13 år och han 14. Vi var tsm 3½ månad, sen
blev allt fuckat igen. Jag hade skit svårt att släppa honom
efter det. Gick omkring och mådde jätte dåligt när ja
visste att han var med andra tjejer och lyssna på depp
musik, haha!

Sen kom Robin in i bilden. Honom vart jag också väldigt kär i.
Fast vårat förhållande höll inte speciellt länge. En månad bara.
Han hade jag också svårt att släppa. Men som tur var började
jag hålla på med en annan kille vid namn Marcus Johansson
den sommaren. Han fick mig på andra tankar! Tog ett tag för
mig att veta vad jag ville och veta vad jag kände. Var så rädd
att blir sårad efter att både MP och Robin dumpat mig på ett
svinigt sätt. Men Marcus har fortfarande efter nästan 2½ år
hållt att han loooovade att inte såra mig, hihi! Älskar honom!

Ångrar inget av mina förhållanden. Har fått erfarenhet av dom.
Och jag tyckte om både MP & Robin väldigt mycke.
De gör jag idag med, fast som kompisar :) Fina killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0