Julklappar & Thailand shopping

Tänkte visa vad jag köpte i Thailand åt mig själv...vilket inte var så mycke.
Köpte mest julklappar. Mest åt lillebrorsan, haha! Sen åt lite vänner, familj  & släkt.


Sniggt fuck u linne. Köpte en t-shirt åt mig själv med där se stod Live to love.
Men det ligger i tvätten, hehe!


Enkelt väska i tyg. Perfekt på sommaren när man ska till havet.
Blir absolut nya kaggebo väskan.


Marin blå Converse! Tror inte dom är äkta, dom kosta bara 900 bath...
fast vi pruta ner till 800 motsvarar typ 200 svenska kronor.
Men dom ser exakt ut som äkta! Så vad spelar det för roll då ?


Brittans nya parfym, men fick den av Marcus faktiskt :)
Sen mina underbaaaara ringar, love!!

Nu till julklapparna jag fick på julafton och igår....


Lotion, shower, naglacks kitt med lite små pill till, armmuddar


Ljus, fin hjärt ljushållare, halsband, shampoo, balsam, peeeeengar


Mina älskade bruna uggs, varma och goa!


Vinäger och olivolje sprayare, sjal, kinesiskt godis


T-shirt med hörlurar, påsklakan sätt


Liten låda med lotion, body scrub, shower oså. Lukta gudomligt!


Älskade stickade tröjan och basic linne


Ill röd klocka som min kusin köpte i Thailand.
Hon var där två veckor innan jag åkte ;) 3 dagar innan jag drog.


Det var allt! Är nöjd. Men det brukar jag alltid bli.
Just nu är Vickan här hos mig. Vi har varit här hela
dagen. Har suttit framför teven och glott på massa olika.
Harry Potter, Vem kan slå filip och fredrik?, Stewart little 2,
Fångarna på fortet, AFV osv. Haha! Riktigt slappt!
Ska rota fram Stewart little 2 nu, så ska vi se hela den.
Vart sugna när den va på tv förut, såg bara slutet.
Katten är ju så sjukt skön i den filmen, haha!

Sen vid åtta är det Arn ffs! Grymt ju.
De ska vi se. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: EMPAN

åh hittade du converse i thailand :O jag letade som en galning haha :( <3

2010-12-26 @ 20:50:14
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0