Lucia i Ao nang...

Ah juste, det ar Lucia idag. Det kanns inte! Jag har verkligen noll julkasnlor har nere!
Ska dock inte klaga for jag kan mer an garna leva med det just nu.
Idag har jag varit i paradiset och jag skojar inte. Poda island var sa sjukt underbart vackert.
Kan inte beskriva med ord! Maste ses!! var aven pa Chicken island och Tub island. 
Det var ocksa obeskrivligt fint. Gar liksom inte att fatta att det ar verkligheten, PARADIS.

Nar vi kom hem fran varan tur pa vattnet gick vi till hotellet och duscha och kakade.
Sen tog jag, Macke och Anna massage har pa hotellet. Jag tog ansitks och huvud massage, underbaaart!
Efetr de va vi helt slut och somnade en timme pa hotellet. Sen bestamde vi oss for att aka till Krabi.
Sa vi tog en Taxi och akte dit. Folk kor som idioter har, skojar inte! Helt sinnesjukt.
Men vi overlevde. Men hittade ingenting i Krabi. At pa en Italiensk restaurang for vi va sugna
pa ngt annat an Thai mat (Dock ar de sjuuuuuuukt gott!!) . 

Sen vi kom hem har ja Macke, Victor och Tolla suttit pa ballkongen och spelat kort och kakt chips.
Sa sjukt soft de ar att kunna sitta ute och de ar hur varmt som helst, ubnderbart!

Nu ska ja springa upp till hotellet och se om dom andra somnat! Imorgon ska vi ga en lang strand promenad.
Ut med hela Ao nang stranden. Dock ar den inte sa frasch overallt. Men vi vill se den med!
Hors imorgon! MISS U ALL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0