Mellandagsrea



underbara!!! kommer nog frysa på nyår på bron, men ska man va fin får man lida pin
199:- skopunkten


Från Gina för 99:-


Nyårs klänningen från HM ej på rean, 299:- .
Halsbandet fick jag av Oliver i julklapp :') ska ha de på nyår med.


Överdrags tröja till nyår! H&M 149:- (ej på rean)


Basic linne från bikbok för 49:- & Spets tröjan från Gina för 199:- (sista va ej på rean)


Mysig stickad tröja med luva från bikbok 199:-


En till mysig stickad tröja från bikbok för 199 tror jag, haha!


lack leggings lite mera äkta mot mina tidigare som är sönder, 199:- cubus (ej rea)
strump byxor med glitter på sidorna till nyår, 129:- glitter


Trosor från Cubus
Naglack från Bikbok


Hårfärg mörk rödbrun! Ska färga håret när min hårförlägning kommer.
Hårspännen och örhängen från Glitter


Armband till nyår från HM.
Ringar från Gina.
Örhängen av Jessica i julklapp som också ska användas på nyår


Naglacks borttagnings medel och sminkborttagnings medel.

Det var allt jag hitta idag. Är riktigt nöjd!
Nu ska ja fixa naglarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0