Mera shopping

Hemma från en dag på staaaan nu.
Beställt en ny säng som kommer om ngn vecka, skönt!
Gick ett varv på Ikano med mor och far och fick med
mig lite mera grejer idag också. Så nu har jag så jag
klarar mig framöver. Fick en skit fin mocka/skinn jacka med
päls av pappa som var på rean på Cubus! Så snäll han är!
Älskar den, så himla fin!!

Nu ska ja åka ner till Åtvid och hämta ut min nya hårförlägning!
Sen ska ja pula med den hela kvällen :) Hörs senare!


Älskar den!! 299:- på rean på Cubus


Från bikboks rea, 149:-


Kofta från bikbok 199:-


Jeans leggings från Sandströms för 140:- styck.
Dom svarta ska jag ha när jag jobbar :)


Nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0