Rädd, förväntansfull, glad?

Seriöst, jag har fortfarande inte fattat att jag ska åka till andra sidan jorden imorgon (!)
Ena sekunden längtar jag ihjääl till imorgon, andra fasar jag för morgondagen och flygresan.
Gode gud, ge mig en lugn flygtur och gör så ja kan sova på planet.
Har fetaste suget i magen asså, haha! Det är lagom galet detta.

Jag ska äta med familjen nu alldeles strax.
Sen ska jag lägga mig och titta på Paradise och Kenza & Tyra avsnitt 10 ja fortf inte sätt.
Skriver ngt mera innan ja lägger mig. Sen får vi se när ja updaterar igen.
Kanske imorgon bitti, kanske när vi är i Thailand, kanske aldrig mer om ja dör.
Ah ni fattar grejen...



Såhär känner jag mig just nu..............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0