RIP THF...

Skrev godnatt, men kom på en sak ja måste skriva....

Under alla år som Tokio hotel-fan har de funnits en internet plats som varit som ett "andra hem" för oss fans. Där har man kunnat dela ALLT som hänt i bandets värld och samtidigt träffat underbara människor som vet precis hur man själv känner för dessa killar. Det har alltid varit tokiohotelfans.se eller THF som vi medlemmar alltid kallat det som man gick in på när man ville se senaste bilderna från ett photoshot, eller senaste händelsen i bandets värld. Den sidan har verkligen varit toppen!

Sen för några veckor sedan när jag gick in där, (går alltid in där regelbundet flera ggr i veckan för att se om ngt hänt) då fick jag iaf se att de fanns en "tråd" som det heter där det stod att sidan ska läggas ner. Jag vart så himla ledsen. Så idag 1 december lades sidan ner. Känns riktigt jävla tråkigt. Kommer sakna alla "THF:are" man kunde snacka med där om man undrade ngt. Fanns alltid folk med mycket kunskap så man kunde få hjälp. Vad hade jag gjort utan THF innan 4 mars? Jag fick all min info om allt där ifrån. Sen var de så sjukt kul när vi satt i kön för vi träffade flera personer (såklart) och sen när man snackade med alla THF:are i efter hand efter konserten visade det sig att flera av dom hade man träffat i kön och snackat med. Jag kommer än idag ihåg flera av dom vi träffa i kön som vi sedan hitta på THF. De va så sjuk kul!! Soma & Josefine är några jag minns jätte väl.

Så RIP THF ♥ har varit en grym tid.
Nu gäller de att hitta ett annat sätt att hålla sig uppdaterad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0