Slappar pa hotellet

Tillbaka pa hotellet efter en dag till pa Ao nang stranden.
Kunde inte ge oss ut idag heller pga att de regna och va igen mulet imorse.
Vadret har varit sadar idag. Solen har allt kikat fram och de har varit riktigt
varmt. Men lite for osakert for att vi kande for att aka ut.
Dom har olika massage sektoner eller vad ja ska saga pa Ao nang stranden.
Massa sma massage hyddor typ sen massa stolar pa stranden man kan sitta
i nar man vantar pa att bli masserad. Man far aven dynor att ligga pa, frukt,
bers, vatten, kuddar osv. Idag hjalpte dom oss aven att bestalla kyckling kebab.
Sjukt gott! har blivit riktigt bra polers med damen som har massage anlaggning nr. 6!
Hangde hos henne bade idag och igar. Jatte trevlig och snall....som alla thailandare.
Idag tog jag en back, neck and shoulder massage. Skit skont! Sen blev de en face med efter.
man blir alldeles mjuk och skon efterat.

Imorgon hoppar jag sa in i helvete att solen ska halla sig framme och regnet borta!!!
Vill till Raily imorn assa! Haller alla tummar jag kan.
Nu borjar de bli morkt har. Dom andra sitter dar uppe. Vicke och Macke spelar kort.
Tompa sover och Anna spelar spel pa mobilen. Ska val snart fixa os och dra ut och kaka.
Far se om de blir ngn shopping! Har handlar alla julklappar till alla vanner och slakten nu.
Sen lite grejer at mig sjalv, inte sa mycke. Converse, ett linne, en t-shirt, ett par billa bong
mjukis shorts, ett armband, en vaska och tva grymt snygga ringar!! Har aven kollat in
en till vit underbart fin som jag funderar pa att kopa med hem!

Nu ska ja dra mig uppat. Lasa lite bloggar bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0