Sova nu va...

Har varit hemma en stund, kom hem strax efter nio.
Haft en skit mysig dag hos mormor och morfar som vanligt ♥
Fått lite mera julklappar, pengar, shampoo, lotion, klocka osådär.
Lyckat!

När ja kom hem gick ja direkt till farmor och farfar och snacka skit
med bästa Vickan. Men vart så jäkla trött efter ett tag att jag var
tvungen att gå in. Men hon är kvar imorgon med så vi kan snacka
mera hela dagen imorgon, mys!

Nu ska ja strax sova. Hoppas mitt jetlagg blire bättre snaart.
Blir så jäkla trött!

Längtar till tisdag också. Ska träffa min fina flickor!!
Ska äta hotell frukost, har inte riktigt fattat varför eller
så än. Men har nog med skolan att göra. Sen ska iaf
jag och Jessica gå på stan!! Så jävla shopping sugen!
Nyårs klänning ska inhandlas. Underbart!

Men det tar vi då. Nu tar vi sängen och John Blund.
Sleep tight ♥

Ps. Längtar till min nya hårförlägning kommer!!
Då ska de färgas och fixas. Frågan är bara hur
ja ska färga de? Som nu eller mörkbrunt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0