TRÖTT

Är helt slut efter en dag i backen!!
Har svin ont i bakre lårmuskeln också, känns som man sträckt sig.
Hoppas de är bättre imorgon.

Har precis gjort mig ordning och krupit ner.
Fixat naglarna med som blev helt ok.
Mina naglar ja gjorde i Thailand har lossnat nu.
Dom skulle sitta tre veckor, men de gjorde dom inte!
Slet bort dom sista för de såg konstigt ut med olika längder.
Men vart ok iaf, mina egna är ju inte ned bitna nu!

Ska kolla film nu, frågan är bara vilken!?
Sen sova. Imorgon på förmiddagen ska ja mamma & pappa
in till stan och kolla säng till mig och ev. köpa!
Blir även mera mellandags rea, najs!
Hörs imorgon! ♥ Godnatttt


Kommentarer
Postat av: EMPAN

jaa det får vi hoppas vi gör, du är alltid så rolig o träffa på fest du är så härlig haha :D kram!

2010-12-30 @ 00:50:33
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0