All (L)-dag och 1½år

Om en vecka är det ju Alla hjärtans dag som jag antar att typ alla redan vet? :)
Men det är även Marcus och min 1½ års dag. Dock på måndagen. Men vi tänkte
"fira" det också när det ändå är Alla hjärtans dag då. Jag är ju egentligen ingen
firare av månader som jag tror jag redan skrivit om en gång, men 1½ år känns lite
speciellt iaf.

Så marcus och jag prata om det igår och vi ska nog gå och se denna film :)
Jag tycker bio känns lite tråkigt, skulle vilja hitta på ngt annat. Men både
Marcus och jag tycker att denna film verkar så jäääävla bra.
Vi såg trailern igår på tv och även när vi var på bio typ förr förra helgen.

Så kolla på trailern och njuuut, älskar josef fares filmer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0