Äntligen hemma

Äntligen hemma!!
Hemskt jobbig dag, kände det redan imorse när Macke och ja vakna.
Sängen var sådär helt underbar, varm och jag låg skönt och ja hade hjärtat brevid.
Ja, ni fattar. Sen har allt bara varit allmänt segt. Som tur var så fick vi börja sista
lektionen tidigare. Vi hade 3 timmar hål, kul? nej. Så vi fick börja tidigare iaf.
Sen åkte jag med Benny hem och nu ligger jag hääääär.
Är deppig för att de ska bli mer snö. HUR KUL? INTE KUL ÖVER HUVUDTAGET.

Igår va jag hos Macke som ja skrev i föregående inlägg. Och bara för det missade jag
Paradise hotel igår. Blir sur!! Villle se, men fick en kort redogörelse på sista lektionen
vilka som åkte ut. Ikväll ska jag kolla, finns inget annat. Om så alla tv apparater i min
närhet skulle gå sönder skulle jag se det iaf. Punkt slut.
Nu måste jag plugga, har prov imorgon. Tack gode gud för att de är enkelt.
Sen ska ja ta mig ngt att äta, ja de ska jag. CHIAO


Fuck all snö!! Ge mig sommar, sol, bruna ben, Kaggebo och min 18 års dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0