Dagen efter seeeg

Idag har jag inte ork till mycket alls, huvudet dunkar och jag är såå tröttt
Hade iaf a great time igår först hos Kalle och sen på Plaza med massa folk!
Idag är frågan vad man ska göra av dagen? Halva har ju fan gått och den
har jag spenderat i sängen, jävligt bra! Borde ge mig ut och springa men jag
orkar verkligen inte IDAG. Det blir imorgon. Utan tvekan, måste.

Är så stressad inför allt som hända skall innnan 4 mars!!
Hur vi ska göra med alla kläder, vi vill inte frysa ihjäl i kön innan och inte svettas
till döds där inne! Och jag tänker fan inte stå i kö och vänta på att få hänga av mig
min jacka. Blä! Längtar till jag står där inne och ser änglarna komma ut på scen!!
Igår började Humanoid city tooour!!! Tre gamla låtar, lite besviken. Men vafan,
turnén heter ju HUMANOOOID city tour, vad trodde jag liksom? haha

Funderar på om jag skulle gå ut och rensa hjärnan lite i kylan..........
Om jag finner ngn ork, för de äre dåligt med just nu asssssså
Bilder kommer senare, måste orka lägga in dom bara, seYo

Kommentarer
Postat av: katten

jag blir med stressad över att tänka på det :S lixom, det känns som att vi har en miljon saker att tänka på :O sen när vi väl är där inne, så stressar vi säkert så mkt så vi svimmar ;) haha xD nej, men det får EJ hända!! vi kommer få FÄTT kul :D<3

2010-02-23 @ 21:37:53
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan! men vi ska vara posetiva för då kommer allt bli AWESOOOOOME! vi packar i allt i stora bungalo väskan när vi märker att saker och ting börjar att hända. Så ställer vi den utanför om mamma inte hinner komma, så får hon hämta den! :D

2010-02-23 @ 21:49:42
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blir fett bra! :)

eller AAAAAWEESOME som Bill säger ;)

2010-02-24 @ 12:04:50
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0