Familjen annorlunda



Sitter i sängen och tittar på Familjen annorlunda. Brukar följa det på Måndagar.
Tycker det är så jävla häftigt att dom orkar med alla ungar asså :o jag skulle
bli så jävla stressad av att vara i deras situation så det är helt galet asså.

Men som sagt jäkla kul att titta på, den familjen som är på bilden gillar jag mest.
Pappan är jämt så sjukt lugn fast att han har typ tio barn och ibland har saker upp
över öronen att göra! Fattar inte hur han pallar, vissa människor har tålamod .


Nu ska jag fixa mig och krypa ner i sängen, kolla klart sen ringa Marcus.
Är jätte trött ikväll! :o Vi hörs imorgon hörreni


Längtar till nästa måndag, då de är 18 års fest på Plaza för My :)

Kommentarer
Postat av: MLI

det där brukar jag också titta på, underbart program :D

2010-02-19 @ 15:10:33
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkligen :D

2010-02-19 @ 17:06:54
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0