Första dag på lovet

Skönt att ha loooov, och det är ingen tvekan om att det är sportlov när man tittar ut!
Såå mycket snö det är nu, helt sinnes asså! Nu räcker det tycker jag.
Marcus är här och han ligger inne på mitt rum och nördar något spel.
Jag satte mig då vid denna gamla stationära burk, för de är ju ingen
höjdare att glo på Macke när han spelar kan jag inte rikgit påstååå.

Om lite mer än en timme ska vi åka till Åtvid. Fylla på ett busskort, sen
hem till Marcus och fixa oss och kanske äta ngt innan vi drar till Kalle
och Viktor och börjar föra lite! Sen drar vi in till stostaden vid halv tio
tiden, yeah! Kanon, tror det kommer bli en riktgit härlig kväll :)
Jullis och Marcus sover här inatt med :) <3 Nu ska jag dra!

(10 jävla dagar kvar idag!!!!!!)


fett gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0