Kukig tisdag



Ååååh, äntlig intagit min säng efter en hemskt jobbig dag, fy bubblan!
Har verkligen varit förbannad och sur på allt och alla idag.
Vill ha heelg, men det är långt kvar, attans må jag säga.
Har hur som bokat Marcus och min biobiljett nu. Farsan blire på fredag :)
Lite alla hjärtan dag och 1½ år mys sådär ett par dagar tidigare.
Mamma ska bjuda hem släkten på lördag så jag kunde inte då.
Så fredag blir pööörfeeeekt för oss tror jaag :)

Har försökt att plugga sen jag kom hem på turismen som börjar bli lite
tid kvar innan den ska va inne. Dock gör ja bara denna extra grej för
att få VG men funderar starkt på att skita i helvetet och bara ta ett G.
Men vet att jag kommer ångra mig när jag får betygen i handen i sommar.
Kanske samlar lite ork snart, annars får jag fixa de i helgen...
Har en miljon saker till jag måste göra, så tänkte börja lite med idrotten.
Har gjort hälften så är inte så mycket kvar iaf, och det är bra :))

Imorgon tänker jag gymma efter skolan och sen kanske sova hos min bästa.
Vore inte fel, hatar att sova sjääälvvvv, blääää. Ligger alltid och kramar mitt
gosedjur som jag fick av Marcus på liseberg i somras när jag ska sova.
Ett lejon, som heter just "Maakie" :) hihi.
Fast han är inte lika bra som Marcus själv <3

ENOUGH FOR NOOOOW. tjarråå
Lyssnar på musik som påminner mig om 9:an.
Gissa?
Rätt om svaret blev secondhand serenade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0