Lööööördag

Nuuuuuuuuuu är det äntligen lite lugnt i mitt liv.
Har gått i ett de senaste veckorna känns det som!
Igår var jag och Marcus på bio, Farsan och den var GRYM! Rekomenderar starkt.
Så jävla rolig asså. Garva mig igen 1h & 38 minuters fim, underbaaar.
Sen gick vi till Ming efter och käkade, mums! Vi har blivit Kina mat
nördar. Äter det hela tiden. Fick vänta på Isabelle ett tag vilket
var sjukt kallt, men vi överlevde och min säng satt inte helt fel när vi kom hem.

Vaknade vid halv tolv och chillade i sängen ett bra tag innan vi gick upp.
Macke nörda dator, jag sttäda rummet sen kom släkten och firade mamma.
Så vi har käkat mumsigt och sådär. Jag hoppade över semla, goooodie of me.
Nu blev Marcus nyss hämtad och det är bara Mormor och morfar som är kvar.
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt. Känns som jag inte varit hemma utan
sällskap på typ hundra år. Så ska kolla tv och umgås med mor min.
För imorgon blir det en riktig pluuggo dag. Har mycket som jag ska göra
klart och sen lite läxor och grejer. Sen blire nog Marcus på kvällen.
Ska hjälpa honom med en grej som ska in på idrotten. Men får bli på
kvällen. För idag och imorgon skulle dom repa. Som behövs med tanke
på att en kille från sthlm som är tallang scout kommer på fredag när
de har deltävling 3 i norrköping. Så jävla kul för dom :'D haha!

Nu ska jag ner och vara social. SEYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0