Min morgondag.

Allt vart så rörigt inför morgon dagen och bion. Men tror det börjat lösa sig.
Linköping-Åtvid buss trafiken suger ju!!! Det som förstörde allting.
Bion är sut 21.40 och exakt då går bussen till Åtvid från rese så de känns
rätt hopplöst att vi skulle kunna hinna med den och nästa buss efter den
går liksom halv tolv, jäävligt kul :o Men vi kom på att vi kan åka in lite
senare och gå och käka på restautang efter ist så slipper vi dö av tråk i
typ två timmar. Så tror att det löst sig, thank goood. Ville inte att vårat
alla hjärstans dag/1½ års mys skulle förstöras liksom. Åker nog med
Isabelle hem som ändå skulle hem vid klockan halv tolv (spara vi dom pengarna)
Sen och så följer Marcus med mig hem och sover hos mig.
Skriver nog ingenting imorgon för jag ska inte hem efter skolan utan
ska nog till Kalle och lyssna på när dom repar en stund innan ja och
Marcusen drar oss mot big city. Ni fattar grejen.


Josef och hans far som är med i Farsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0