Min torsdag

Hoppat ur dushcen nyss efter att ha varit ute och sprungit en sväng.
Just nu sitter jag i soffan och tittar på top mooodel (ngn säsong) haha
Haft servering all day long i skolan kul på teorin men segt på den andra.
Men så kan de bli ibland, och jag överlevde iaf :)

Åkte hem med två bussen och ska inte göra ett dugg resten av kvällen.
Laga mat till min familj bara eftersom mamma är i sthlm på kurs.
Då blir de min uppgift serrnri ;) men det är kuuul.
Imorgon har ja bara en lektion så ja ska inte gå dit.
Känns så himla onödigt så är kvar hemma ist.
Blir kanske åtvid skapligt och färga Mackes hår.
Annars äre del tävling 2 i Tallboda för UNPLUGGED imorgon som jag ska på :)
Kom dit och röööösta! Efteeer äre fesssst med mina tjejor (y)

Det får räcka :) CHIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0