Moooonday

Kom precis hem från Åtvid. Fick med mig min käre pojkvän hit också :)
Har varit hos honom idag efter skolan och färgat hans hår och softat.
Vart samma färg som innan, fast utan röd nyans. Ingen överdriven skillnad
men fin fint :)

Just nu ligger jag ensam i min säng och kollar på spålöst.
Marcus är ute med Fredrik och åker lite moppppeed :)



Annars har inget speciellt hänt idag. Vänta på bussen tsm med tojja.
Julia och jag var lite sällskap, alltid trevligt med de dära två!
Sen har jag köpt present till mama eftersom hon fyller på ons.
Men nu ska jag inte fördriva eran tid med ointressant snack :)

Ska fortsätta kolla tv och leta efter en mumsig frukt medan ja  vääntar på Marcus :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0