Mot älskling snart!

Förflytta mig precis från sängen ner till köket igen :)
Fixar lite käk , så bäst att sitta här så inte allt bränns, haha


Har varit riktigt effektiv idag, då känns allt så bra såhär framåt
kvälls tiden. Har pluggat på nästan allt som går och gjort klart
allt som skulle göras klart, varit ute och sprungit och plockat
det sista på rummet. Ja ni vet sånna saker!
En vecka kvar i skolan nu, känns helt ok just nu. Man blir alltid
lite pepp innan lov och allt känns ganska lätt.

Tänkte bara uppdatera lite kort innan jag åker iväg så ni med
kan instämma med att jag varit effektiv idag! Ska käka snart
sen ner till älskliiiing och jag giissar på att de blir tv ikv :)
En annan del av köping ffs!

Har lockat håret idag igen! Synd att det tar så lång tid,
annars skulle jag göra det jämt asså, haha!

 

Glad alla hjärtansdag föresten alla! Hoppas ni får mycket kärlek av alla omkring er :)
Det är ju trots allt det som räknas, inte att få saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0