Onsdag

Sitter hemma framför tv:n och tittar på MADE. Mes kille som är med..
snösnösnösnö är väl typ en rätt bra sammanfattning av denna dag eller?
Sjuuukt hur mycket snö det är, fatta när allt smälter hur blott de kommer bli.
Fyfan, nu får se räcka. Men det verkar som det aldrig tar slut, fyyyyy
Haft två lektioner idag, prov på drycker och sen servering. Tror de gick bra
på provet iaf. Skönt. Sen tog ja bussen vid två och gick hem!
En skön promenad, tog 45 min. Så nu har jag fått motion :)

Tror att jag åker till Marcus ikväll vid 7 . Han mår inte bra så måste till honom
och pyssla om han lite :) Har sovmorgon imorgon med så det är fint.
Men nu ska jag ringa pappa och fortsätta kolla tv.

Grattis till JACKIE & PATRIK som vann Paradise hotel. Hade inget emot ngn av dom.
Jackie va så jääävla skön, älska hennes personlighet, så de var bra att hon vann (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0