Snart heeelg

Sitter i soffan och lyssnar på UNPLUGGED , så gå in på länken och lyssna!
Haft en rätt soft skoldag. Kök hela dagen, bakade bröd typ hela tiden, haha.
Stack sedan till gymmet med Fia och Emilia, sen var Jessica med och titta på.

Ska sätta mig och börja att plugga på mitt svenska prov som jag har imorgon.
Så anatar att det bara är att sätta igång? puuh

Har fått låna jätte fina skor av Emilia till My's fest på Måndag!
Tojja har likadana! Skit fina. Så nu vet jag exakt min outfit tills
dess, kommer bli fint! Svart och glitter tema, men tror jag fixa't ;)




Imorgon är det sista dagen innan lov, och lovet invigs nice.
Lyssna på Unplugged i Norrköping sen feeeest med bland annat dom! :)
CHIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0