Soft-söndag

Precis som rubriken lyder är det, och det gillas skarp asså :)
Har suttit här vid köksbordet i typ två timmar nu, gjort klart turismen,
så nu är den äntligen klar. Så jävlaaaa skönt!! Så nu ska jag bara
träna på svenska provet, men det gör jag nog i veckan. Kanske kollar
lite på det sen. Men är jätte glad att turismen äntligen är klar asså, fett.

Blir en lugn och soft söndag, ska ut och springa när jag uppdaterat klart
här och sen blire lugnt fram till kvällen, drar till älsklingen min då!
Hjälpa honom med idrotts grej som han inte gjort. Sen bara mysa eftersom
det trots allt är alla hjärtans dag idag! myspys! Men det får räcka för nu.
Ska sticka ut och springa nu, ha en mysig dag. I willll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0