Söndaaaag



Förr brukade jag bokstavligt talat hata söndagar....inget att göra och det som
fanns i tankarna var att man ska till skolan dagen efter och gå upp tidigt.
Men nu har jag lärt mig att uppskatta söndagar :D de är ju fan as chill.
Slappar alltid och kan bara ta det sjukt lugnt och ladda upp för dagen efter :)


Just nu sitter jag, Fredrik och Marcus i soffan och tittar på 101 dalamtinerna 2.
Så himla bra, sen brinner brasan och allt är bara jävligt mysigt :)
Vi var hos farmor och farfar och åt förut och efter det gick vi ut och
skotta bort all snö från vårat garge tak så de inte ska rasa ihop.
Åh fyyfan vad tungt det var, sjukt! Nu förstår man vrf vissa hus rasat
ihop av all snööö :o de var hur tungt som helst, kändes som jag varit
på ett hårt tränings pass när vi var klara. Tog oss en timme och efter
det har vi bara legat och degat i soffan, kollat tv, spelat kort osv.
Jag har stökat i köket eftersom mamma och pappa inte är hemma
är det jag som får vara hus mor då :) haha.

Ikväll blir det TV! En annan del av köping, Blåsningen och Wallander
som jag tror är ikväll , hoppas :) Sen laga lite mat till bror min och mig.
Kanske även till Marcus om han är kvar så länge.

Nu ska jag sluta babbla och lägga mig brevid Marcus och kolla färdigt på filmen :) <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: vi har bokat platser så vi kommer sitta :) känns skönt att slippa köa i evigheter också :) ska du dit?

2010-02-07 @ 17:50:49
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0