Söndaag

Sitter i soffan med Marcus och kollar på film, Grind heter den! Någon rolig skejt-film typ. Känns som vi varit värsta film nördarna sen igår. Jag kollade på Brooke Ellison story när Macke kom igår, sen kolla vi på Fotball factory och Supercross, men det är mysigt :) Idag vaknade vi klockan halv 1, så har sovit väldigt länge, slöööönt. Behövde jag asså. Har haft hosta hela natten och sovit lite dåligt, hoppas verkligen det blir bättre tills torsdag!!

Jag ska iaf med Marcus hem idag, sova hos honom! Typ sista tillfället innan TH! :o För imorgon ska jag nog till stan efter skolan sen Tisdag lär jag planera lite och kanske börja packa lite smått. Sen Onsdag är det typ dags! Jessica sover här ae, vi får se hur mycket vi sover. Senast 04.00 kommmer vi åka här ifrån! FINT :) <3

Men nu ska jag kolla vidare med skrutten :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0