Stökigt rum = Not ok

Nu ska jag sova alldeles strax, ligger i sängen med datorn på magen!
Är chockad över att mitt rum alltid är lika stökigt efter en hel helg med Marcus...
Nu menar jag inte att det är hans fel, det var säkert stökigt innan med.
Men alltid hej bombnedslag på söndag kvällen.....

Måste finna orken att städa vilket känns väldigt hopplöst just nu.





Imorgon ska jag kanske pallra mig till gymmet (blir det inte gym blire löprunda så oroa er inte)
Annars ska jag ta en sväng i Åtvidaberg cityyyyy och letar efter ngt
litet gulligt kärleksfullt till min mamma som fyller år på onsdag.
TIPS TACK? (inte halsband)


Annars allt för mig idag. Nu slipper ni mig ett par timmar under natten.
Godnatt sunshines

Kommentarer
Postat av: Alicia

WOW! Det var stökigt det:( Allt bra?

2010-02-08 @ 15:58:17
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, visst ;) Ja det är bra. Själv?

2010-02-08 @ 21:05:46
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0