Svårt att göra en sammanfattning?

Blir så jävla arg asså!
Har svenska prov imorgon på grekiskmytologi typ.
Alla i klassen har fått EN mytologi och i uppgift att skriva på fronter vad
just deras mytologi handla om, en kort sammanfattning så alla ska kunna
träna och lära sig till imorgon. Men det fattas hur mycket som helst!!?
Och då har min lärare tjatat för att den där sammanfattningen verkligen
ska dyka upp. HUR SVÅRT ÄR DET? dom förstör för oss andra...

Sen har läraren skrivit att om det saknar sammanfattningar på vissa
mytologier på fronter får man leta reda på dom som saknas själva.
SÅ JÄVLA FEEEEL! Jag ska inte bli lidanade för dom inte gör det dom
ska. Jag hade i uppgift att hitta EN mytologi, inte typ 10?
BIG NO

Kommentarer
Postat av: jonte

håller med :/ lätt för mig o lära sig alla liksom:P jag var inte på någon av redovisningarna :P

2010-02-18 @ 19:58:50
Postat av: Anonym

haha ja eller hur!!! :@

2010-02-19 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0