Update från Marcus

Sitter hos Marcus och glor på tv, inget speciellt bra men gör det i brist på annat.
Vi har precis spelat kort och det känns hårt att erkänna men jag förlorade 2/3 ggr.
Ska bara uppmärksamma er att det är ngt som jag inte gjort ngn av gångerna i helgen.
Så jag spelade helt enkelt inte riktigt på allvar, det är förklaringen....hm..ja!

Nu ska han snart iväg och repa så vi får se vad jag hittar på under de timmarna.
Fundera på att se på Wallander - Döds ängeln. Den ända som jag inte sätt..kanske.
Förövrigt skolka jag två lektioner idag, noooot good. Men ja orka inte ha hål i typ 3.5
timme ? Vem orkar ? Så jag gick hem till sjuke Marcus och myste med han i sängen.
Läste i min bok som snart är utläst (buhuuu, kan läsa den en miljon ggr till) undertiden
som han spelade ngt spel som såg sjukt tråkigt ut. Men det får räcka!

Så här känner jag mig just nu....de där med näsan är på pricken:




SEEYOH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0