första skoldagen avklarad

kom precis hem från skolan, så sitter i sängen och försöker värma mina fötter samtidigt som ja lyssnar på ke$ha som förövrigt är grym! älskar hennes album "animal" så de tipsar jag er om att lyssna på utan tvekan!! händer ingenting roligt idag annars, ska jobba med en fucking skolgrej till turismen. uppgifterna till den kursen verkar aldrig ta slut, fyvale! men ska fixa den så ja kan få ett betyg och så helvetet tar slut. annars tänker ja bänka mig vid tvn, eller kanske ska säga "sänga" mig vid tvn. halv åtta hos mig tänker jag inte missa och sen äre ju underbara paradise hoteeeeel. satt och kollade på de avsnitt ja missat när ja va i fjällen igår. vart helt chockad att annelie åkte ut. trodde verkligen inte det! älskar de programmet så de kan ja med tipsa om då ;) värst vad ja tipsar idag, haha! nu fåre va noooog. hare fintttt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0