Nu får de räcka med snö !

Hemma från skolan nuuu. Mår inte bra idag! Började igår med att det brände i halsen så in i helvete. Sen imorse när jag vakna hade ja skit ont och kunde nästan inte svälja över huvudtaget plus att näsan rann och huvudet kändes jätte tjock. Nu ligger jag hemma och det där som känts tjockt i huvudet förut har övergått till huvudvärk. Hoppas att det blir bättre, imorgon ska jag hem till Ida och fira henne i efterskott eftersom hon fyllt 18 år. Sen ska jag hinna med en vända på stan med. Måste ha nytt smink!

Känns som allt jag skriver är så tråkigt. Jag ska byta design så jag kan få tillbaka all motivation jag engång hade. Fixar kanske med det senare. Sov hos Marcus inatt och vi gjorde inte allt för mycket, spelade kort och kollade tv och mysade lite :) Men nu ska jag fundera ut hur jag vill göra om designen. PEAAACE

5 weeeks left today :D


Mina fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0