packapackapacka

hej på er!
jag gick upp för inte så länge sen och har precis slängt i mig en tallrik med grööööööt. mumsigt. nu ligger ja i soffan och små sneglar på vilddjuren som går på tv. har de riktigt skönt. vaknade upp med ett bultande huve idag men så tänkte försöka få bort huvdvärken och sen börja att packa....tidigt imorgon bitti åker ju jag macke och min familj till branäs. ska bli mysigt, hoppas verkligen ja kan åka med mitt knä. men tror de ska funka. kommer hem på torsdag ngn gång igen, tror ganska sent för vi ska nog utnytja den dagen i backarna likaså. sen på fredag har jag glömt skriva att sarah kommer till mig. de är bestämt nu, hon har köpt buss biljett och allt. så ska bli riktigt rooligt, länge sen vi träffades nu. sen så hoppas både sarah och jag att vilma har tid med oss på fredag kvällen!? haha. men nu ska ja börja fixa iordning på mitt rum och packa ner allt som ska med. höörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0