Pengar tack!

Sitter och dricker te för att domna bort min svidande hals och ska snart skala mig en blodapelsin.
Undertiden jag suttit här har jag kollat massa på nelly.se, älskar den sidan.
Jag behöver en fin fest klänning eftersom 2 st 18-års fester står på schemat framöver.
Finns ju så många fina på nelly. Vi får se om de blir ngn framöver.
Sen är jag ju en sucker för skoor. Älskar skor, alla sorter.
Marcus bara suckar när jag säger att jag vill köpa skor eller tycker ett par är snygga.

Men denna månad ska jag spara pengar!!! Ny klänning ska inhandlas, smink och alkohol.
Plus en biljett till My's 18 års fest. Ingen annat. STENHÅRT.



Ser ni lite fint jag hittade på Nelly. Önskar jag vore en rik flicka....
men nu är det tyvärr inte så. Ska öppna min apelsin och tröst äta lite.
Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0