sleeeeten

antar att man ska vara det som rubriken lyder en dag som denna efter nyårs afton? haha. jag ligger iaf ner bäddad i min säng och har gjort de ända sen ja kom hem från marcus och ja känner att jag kommer nog stanna kvar här hela dagen som är kvar med. är sjukt trött pga lite sömn och har ont i huvudet pga alkoholen kanske, donno. haha

började iaf igår med käk hos marcus med hans familj lite släkt och vänner till dom. vart lite stressit till slut men kom till kalle och viktor till åtta iaf då vi började att dricka och festa på. vart en lyckad kväll trots alla omständigheter tycker jag. blir bara så förbannad på att människor inte kan acceptera ett nej tex utan måste slåss då eller kaxa. pga att de ska va så svårt att visa respekt för andra så förstör man ist. blir galen!!!!! men de vart en bra kväll som sagt iaf. bron vid ilv slaget med tojja älskling jennifer och vilka ja nu tog mig dit med. sen gick vi tillbaka till kalle och viktor en stund men stannade inte så länge med tanke på allt bök som hänt så vi stack hem till roger och efterfesta där ist. jätte skoj! sen tog jag och älskling en taxi hem till honom vid 3- halv 4. kostar hur mycke som helst, men vi slapp gå och macke betala (a) GENTLEMAN! hah. vaknade vid elva-tolv av att johan ringde och sa att vi skulle äta pizza så vi tog oss opp och stack till victoria med lite folk från festen igår. trevligt. sen hem till macke igen och packa ner allt mitt oså till bussen och hem. nu ligger ja här. sjukt skönt. ska dra på en film och kolla på snart och bara viiila.

lägger upp några få bilder här. resten finns på bdb. tjarråå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0