söndaaaaag

Heeeeej bloggen!
Nu sitter jag hemma helt ensam första gången på riktigt länge...har varit och lämnat av sarah vid bussen nu så nu har även hon lämnat mig. varit roligt att ha henne här, får hoppas vi kan ses snart igen.

Den del av dagen som är kvar hade jag tänkt att städa iorning lite på mitt rum eftersom de känns lite stökigt. sen ska ja packa väskan eftersom skol helvetet drar igång igen imorgon och ja ska åka till min bästastevän och pojkvän ikvällllll :) <3 en sak som känns lite bra är att vårat schema kommer bli rätt chill nu. kommer sluta runt tolv två dagar i veckan så de känns heelt ok.

alla bloggare, eller inte alla. men många av de bloggar ja följer har typ "hiss/diss" eller typ "josefin tipsar" ja ni fattar. ja tänkte ha "veckans låt". så man lägger in en låt för varje vecka som man tycker varit bra just den veckan som gått. ska inte säga att ja ska lägga in de just varje söndag för de kommer ja säker ändå glömma bort efter två veckor. men ngn gång i veckan eller ibland kanske de bli två till och med. så ja köööör från och med idag.

den här veckans låt blir bad romance med lady gaga. hatade låten i börjar, ville bara spy på den. men som vanligt när de gäller mig och musik ändrar ja uppfattning dessto mera jag lyssnar på den. nu tycker ja den är as skön och vill bara dansa när ja hör den. lady gaga är såååå cooool med .



om man skulle göra alla tråkigheter nu så de är klart......blööööök, sen ska ja se alla paradise hotel avsnitt som ja missat nu de senaste dagarna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur det känns, nu för tiden älskar jag lady gaga! har hennes nya skiva på mobilen, den är ju GRYM :D

2010-01-11 @ 07:38:56
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Btw, hur gör man när man vill lägga in en video på bloggen? asså så att den syns som den gör på din? :)

2010-01-11 @ 14:56:14
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0