Städat garderoben

Hej på er alla mina fina!
Vaknade med världens huvudvärk som jag skrev imorse, men jag har lyckats bli av med den under dagen. UNDERBART. Så jag har iaf lyckats få ut riktigt mycket av dagen, powerwalk med mamma, plockat ner tvätt och sen det största av allt, städat min garderob soooom såg ut som 2:a världskriget. Jag ska visa bilder på "före" och "efter" . Skönt att få det gjort. Har tänkt göra det hundra år nu, men min ork försvinner alltid av att ja bara tittat på skiten. En sak jag inte kan förstå är, hur fan kan man ha så jävla mycket kläder och sen ändå stå där på morgonen och vela om vad man ska ta på sig och allt bara känns såååå fel. Jag förstår inte. Skulle kunna fyllla hela mitt rum asså.....

Hur som, Marcus och Anna kommer snart och hämtar mig...så blir lite myyys hos lovely-maakie ikväll. Gillas! <3






SKILLNAD!? :D



asså varför har jag aldrig ngt att ha på mig?







försmått och sönder grejer ;)

skönt att ha lite ordning nu i varje fall. Men nu kommer baaajby snart så ska fixa ordning de sista på rummet innan de är dags att ge sig av. Puuussssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,Stor skillnad:p

2010-01-21 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0