Tjatjaaa

Kom nyss hem från Åtvid, har hunnit käka lite i princip bara. Gick till jullis efter skolan under tiden som jag väntade på att Malin skulle sluta. Julia och jag pratade och drack kaffe (nej vi är inte 40, faktiskt snart 17 och 18) . Vid fyra drog jag iaf hem till Malin. För vi hade bestämt att vi skulle snacka lite pga att det hänt massa och vi står inte varandra lika nära som förr. Det behövdes så de var skönt att få snacka ut lite gran. Bara det att man blir så kluven när jag hör att den personen sagt si och den så. Och man vet inte vem man ska lyssna på. Men gick som sagt bra ändåååå :)

Älskling kom till mig igår vid 8 tiden, så vi slappade mest! Kollade på tv och myste framför den. Somnade vid tolv, han kollade på En annan del av köping som han missade i Söndags och jag läste i min bok "Ögonsten" som jag förövrgt älskar! Brukar inte gilla böcker som utspelar sig i England där de har Englska namn på allt och sen när allt är från typ 1930-talet. Men denna bok är riktigt bra! En liten gnutta hemsk bara....

Imorgon får jag se om jag stannar hos Marcus och sover där eftersom jag har sovmorgon på torsdag, haha! Sen ska de ju tydligen bli värsta storm imorgon med så jag kommer väl knappt kunna komma hem känns dte som. Men vi fåååår se. Nu ska jag se på Paradise hotel, missade ett av avsnitten igår! Men såååååå gött att Andreas kom tillbaka, äntligen en riktigt "spelare" med i gamet igen ist för alla töntisar! ;)

HEJRÅÅÅÅ


seriös bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0