31 juli 2010

Blev firad av släkt och vänner igår, jätte trevligt med mycket fina paket och good mat. Drog med hem till Marcus på kvällen/natten sen eftersom ja skulle upp vid halv sex imorse och jobba frulle. Sagt och gjort! Gick bra och ja fixade kassan själv för första gången, bra Josefin! Nu kommer ja inte träffa min älskling på länge eftersom han drar iväg till Öland imorgon med sina vänner, buhu! Kommer sakna ihjäl mig. Tur att jag har full späckat schema nästa vecka. 18 årsdag på måndag + göra halkan, tisdag eventuellt ullared med Marcus mor och far, onsdag liseberg med bästa, torsdag riskettan, fredag KROOOOGEN, lördag jobba kanske....sen får han fan komma hem!!

Nu ska ja ta de lugnt ett par timmar, ikväll far jag iväg till Jessica i Bjööörsätrus för lite vin och trevligt sällskap, inte helt fel asså! Hörs hörreni, pööössssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0