Helllooj

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Nu har jag landat i min säng....dock blir det inte långvarigt. Har ont i fötterna som ett as efter går dagen på jobbet som var helt crazy. Kände mig som en svettig yr höna! Hur som helst fick jag sluta klockan 9. Drog och träffa Marcus och Carl. Sen fick vi veta att Timmy hade fest och varken jag eller Marcus hade fått veta ngt så vi vart ju kanon glada. Men det löste sig sen! Vi hamnade iaf på Timmys fest i falerum efter ett tag. Åkte med Victor ut. Men det var ju fjortis kalas där så pallade inte vara kvar. Så Victor jag och Marcus stack hem till Marcus och kollade på film. Somnade vid 3! Sen har jag jobbat idag från halv två till kvart i fem. Inte lika mycke att göra, men fötterna värkte som fan.

Nu ska jag strax börja packa och städa rummet. Ska vara borta en vecka och eventuellt på VIS festivalen, så ska ha med mig en heeel del, yeah. Så blir dålig update från min sida. Men de är sommar och varmt, så ni får överleva. Orkar inte lägga upp bilder från kaggebo nu heller......kolla fias facebook. Sen antar jag Jessi lägger upp där snart med.

Dax att sätta fart! Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0