Hemma en sväng!

Kom hem från stugan för en stund sen efter ett par göör sköna dagar där nere. Vädret har varit så bra det kan bli, iaf fredag lördag och söndag. Har spenderat dagarna vid havet med Mamma och Marcus. Solat och badat flera timmar. Underbart! Det är såna här dagar och kvällar som vi haft där nere nu som man saknar i vinter. Marcus och jag har även spelar tennis som jag skrev i min lilla update och badat kvällsdopp varje kväll i både havet och poolen. Hoppas vi kan åka ner snart igen!

Nu ska jag jobba måndag-tisdag. Imorgon jobbar jag 11.30-18.00 och på tisdag jobbar jag 11.00-16.00! Sen efter jobbet på tisdag drar jag ner igen i sällskap av mina fina girls Jessi, Emilia och Sofia :) <3 Så får hoppas vädret håller i sig. Imorgon kväll efter jobbet ska jag på bio och se Eclipse med älskling och Fegge, kaaaanon! Men nu ska ja vara social med pappa och sedan dra ner till kattungarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0