Måndag!

Jobbat 11.30-15.40! Vart klar snabbt så fick sluta tidigare, härligt! Var inte överdrivet mycket gäster idag....vet inte om en del kanske gått ut på semester nu!? Men var rätt slappt iaf. Drog hem direkt när jag slutat och har fikat med mamma och pappa nu. Om en liten stund kommer Jessica, hennes mamma och Micke och ska kolla på våra kattungar dom ska få en. Vi har så mycket katter så är bara skönt att bli av med några. Men idag ska de bara kolla kön, för dom är lite för små för att ta ifrån mamman än. Sen vid sju tiden ska jag in till stan och övningsköra där inne en stund. Behöver verkligen träna för att förra vecka gick de sådär på körlektionen....känner mig så osäker. Sen klockan nio ska jag se Eclipse med Marcus och Fegge! Ska bli skit kul, har jätte stora förväntingar på den filmen! Tror den kommer vara riktigt bra. Sen får jag se om jag sover hos Marcus eller om jag åker hem. Imorgon jobbar jag iaf igen 11.00-16.00! Sen drar jag till Kaggebo, SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT LOVE IT. 

Nu ska jag hitta ngt att ha på mig ikväll. Hörs!

Så här har jag vandrat omkring idag.
Leggings bikbok, linne gina tricot, cardigan lindex. Varm med svarta leggings, men måste ju se hyffsad ut på jobbet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0