Söndaaaag

Sitter vid köksbordet och är vråååålhungrig. Väntar på att pastan ska koka klart. Gick upp klockan halv sju imorse, jobbade frulle och åkte hem till min sovandes lilla plutt! Jessicas mamma och sen Micke kom och hämtade en kattunge som de fått av oss. Sen drog jag och mamma in till stan och övningskörde, runt runt runt runt. Nu ska ja slänga i mig maten så fort den är klar sen dra till Jessica och se en viss jälva dvd som jag hämtade i lördags!!! Kommer bli gryyyymt. Längtar!! Har köpt chips och cola också. Passar perfekt i detta skit väder.

Imorgon ringer klockan 05.00, körlektion, oyeah....neh va. Sen en sak till, GRATTIS FIA PÅ DIN 18 ÅRS DAG!! Om en vecka är de min tur också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0